sobota, 6 stycznia 2018

Najtrudniej jest zacząć - początek nowej przygody :)

Cześć ;)


Wiele razy wyobrażałam sobie tą chwilę kiedy będę wreszcie stukać w klawiaturę w celu napisania dla Was pierwszego postu. Nareszcie nadeszła ta chwila, a ja nie wiem od czego zacząć ;) Nie chcę na razie pisać epopei, zresztą lubię konkrety i jasny przekaz - tak również chcę do Was pisać. 
Powstaje właśnie miejsce gdzie będę opisywać swoje eksperymenty urodowe, spostrzeżenia dotyczące kosmetyków - inaczej mówiąc recenzje, ale pojawi się tutaj masa dziwnych, innych rzeczy, coby nie było nudno. Liczę się z tym, że to nic nowego w blogosferze, ale tak naprawdę każdy z nas jest wyjątkowy, więc nie ma co rezygnować ze swojego miejsca w sieci :)
Blog powstaje w ramach postanowienia noworocznego a sam pomysł blogowania już mi siedział wcześniej w głowie, brakowało jednak motywacji - mam nadzieję, że teraz nie będzie mi jej brakowało, tak samo jak inspiracji. 

Zanudzać więcej nie planuję w tym poście, ale mam nadzieję, że też lubicie cekiny ;)

Pozdrawiam 

Matlieena 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i dodany komentarz :)
Wpadaj częściej, sprawi mi to wiele radości.

Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz bloga.
Jeżeli spodoba mi się u Ciebie - odwdzięczę się tym samym.